Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

I have a job!!!

Απο τη Δευτέρα επιτέλους αφήνω το καθησιό και πιάνω δουλειά!!!
Βαρέθηκα να ψάχνω και να περιμένω ως μάνα εξ΄ουρανού να μου έρθει η σουπερ ουάου δουλειά σαν να μου τη χρωστάει ο θεός και αποφάσισα να συμβιβαστώ. Βέβαια ο συμβιβασμός είναι οικονομικός φυσικά. Τα θετικά είναι οτι θα δουλέψω στο κεντρικό λογιστήριο της εταιρίας που δούλευα στη Θεσσαλονίκη, θετικό γιατί δεν θα είμαι σε κάποια μικρή θυγατρική αλλά στη μαμά εταιρία, μεγάλο plus για το βιογραφικό μου, θα είμαι δλδ σε ένα περιβάλλον σχετικά οικείο καθώς ξέρω τον τρόπο που δουλεύουν και τα μηχανογραφικά τους συστήματα οπότε δεν θα εχω ιδιαίτερο πρόβλημα εξοικίωσης και θα παίρνω επιτέλους και τα ένσημα που μου αναλογούν ως βοηθός λογιστή πράγμα που στερήθηκα τα τελευταία 2,5 χρόνια που με είχαν στο περίμενε. Το αρνητικό βέβαια είναι ο μισθός που φυσικά είναι ο βασικός, ανώτερος βέβαια απο αυτά που έπαιρνα στα βόρεια αλλά όχι και πολλά πράγματα, θα περιμένω το Μάρτη να κρίνουν κατα πόσο ανταπεξέρχομαι στα νέα μου καθήκοντα για να τον αυξήσουν αναλόγως. Βεβαια η εταιρία γενικά έχει καλές παροχές στους εργαζομένους και μου φτάνει να μάθω 5-10 πράγματα αρχικά και αν δεν τα βρούμε στην πορεία απο δω παν κι άλλοι. Τουλάχιστον έχω δουλίτσα και προς το παρόν αυτό μου φτάνει.
Την τρίτη κατα τα λεγόμενα της forthnet θα έχω και ιντερνέτι, ελπίζω να μην πάθω και να μην τραβήξω τα δεινά του αδερφού μου διαφορετικά βλέπω οικογενειακώς να κάνουμε καταγγελίες!!!
Αυτά τα τρομερά νέα προς το παρόν !!!

14 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

δεν στά λεγα πως όλα θα πάνε καλά;

patsiouri είπε...

Κουκλίτσα μου καλοστέριωτη και τα υπόλοιπα από κοντά!!!

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Kαλή αρχή Μαράκι..

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Και πρόσπάθησε να συμβιβαστείς με την χαβούζα την Αθήνα.Έχω και εμένα η πόλη μου η θεσσαλονίκη είναι αλλά αναγκάζομαι να μένω εδώ.Καλώς σε βρήκα.

Provato είπε...

άντε μπράβο. καλή αρχή εύχοαμι, είμαι σίγουρος πως θα σκίσεις. μπεεε όπως πάντα.

;-)

fevis είπε...

Μπράβο... Καλή αρχή και όλα καλά να πάνε...

Beer-o-mixalhs είπε...

kalhspera :)
ante kalh arxh sth douleia!
ti na pw kai egw pou psaxnw alla epeidh den exw kanei to fantaro den skeftaite kamia etairia na me parei.
oso gia th forthnet ypomonh! akoma apo twn ote e3artate pote 8a sou dwsoun internet.

Το μεγαλο μας τσιρκο είπε...

Καλή αρχή βρε κατακάθι
της Θεσσαλονίκης...και αν στο παίξουν πολύ μούρη κάτι κομπλεξικοί Αθηναίοι που νομίζουν ότι ο προπάπους τους ήταν κολητός του Καποδίστρια.....let me know......σκίστους!!!

;-))))))

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

αφού έχεις δουλειά, όλα μια χαρά!

καλό ξεκίνημα...

anima rana είπε...

Γεια σου βρε Μαράκι και καλορίζικη η δουλειά κι είμαι σίγουρη ότι στην αξιολόγηση του Μαρτίου θα πας πολύ καλά.

υ.γ... και στο κοτέτσι κάνουμε αξιολόγηση τον Μάρτιο? Βρε, μπας κι είσαι καμια καινούρια κότα και δεν σ'εχω προσέξει??

:-)

Μαράκι είπε...

ευχαριστώ πολύ παιδιά ξεκίνησα και τα πράγματα ειναι σχετικά δύσκολα έχει πολύ φόρτο η δουλειά και φυσικά αγχώνομαι να ειμαι άψογη, αλλα ειναι αρχη θα μου περασει και θα εξοικοιωθώ.

Βατραχάκι αν στο κοτέτσι έχετε διάλειμμα μια φορά τη μερά 20 λεπτά για τους καπνίζοντες μάλλον στο ίδιο κοτέτσι δουλεύουμε και θα πάρω αμπάριζα 5 ορόφους να ψάχνω για βατράχια...εγώ πάλι μέσα στς κότες είμαι γάτα, γλυκιά προς το παρόν αλλά θα τα δουν τα νυχάκια μου κάποια στιγμή.

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλη συνεχεια Μαρακι.

tzonakos είπε...

Ευχομαι καλή αρχη και κυρίως καλή συνέχεια.
Απ οτι γράφεις σε ενδιαφέρει, αρα αυτο ειναι καλό.
Χαρηκα που σε βρηκα, τυχαία, δε θυμάμαι απο πού ( νομίζω απο τον MAD ;) και θα τα λέμε.
Θα εχεις ηδη αρχισει, αρα πρέπει να πεις και τις εντυπώσεις ως τωρα :)

Ανώνυμος είπε...

kalhspera!!salonikia!!