Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Δεν έχω θέμα!!

Πάντα με ενοχλούσε το γεγονός οτι το Σαββατοκύριακο κυλάει σαν νερό ενώ η υπόλοιπη βδομάδα αργά και βασανιστικά.
Ποτε έφτασε Κυριακή απόγευμα δεν το πήρα χαμπάρι και άντε πάλι αύριο ξύπνημα στις 7 το πρωί....με σκοτώνει να ξυπνάω τέτοια ώρα...
Απο δουλειά πάμε καλά έχω τόση πολλή που το 20λεπτο διάλειμμα που έχουμε οι καπνιστές το κάνω 5λεπτο γιατι με αγχώνουν οι στοίβες στο γραφείο που δεν λένε να τελειώσουν και παρόλο που λένε οτι είμαι αρκετά γρήγορη στη δουλειά μου παρόλο που είμαι μόνο 2 βδομάδες εγώ δεν το βλέπω...αυτή τη βδομάδα με βλέπω να βαράω κατι ξεγυρισμένες υπερωρίες μπας και καταφέρω να κλείσω μήνα εντος της προθεσμίας....πίκρα...
Εκτος αυτού δεν έχω και τίποτα ενδιαφέρον να γράψω για ποστ....αααα εκτος του οτι πήγα να δώ το El Greco και απογοητεύτηκα απο την έλλειψη σεναρίου και τα βλαχοαγγλικά της Δήμητρας....γλυκιά μου να δουλέψεις το accent σου κρίμα είναι....
Αλλαξα και το template λόγω βαρεμάρας, έτσι σε δουλειά να βρισκόμαστε.
Ξεκινάω αυτή τη βδομάδα (αν προλάβω) και μαθήματα ζωγραφικής γιατι είπα η καλλιτέχνης να μην αγοράσω έργα τέχνης αλλά να τα φτιάξω μόνη μου και ο καλός μου το έδεσε κόμπο και περιμένει να δει έργο μου.
Δήλωσα συμμετοχή και σε κάτι σεμινάρια στη δουλειά, γιατι αν θές ενα καλό βιογραφικό και μια καλή υπόληψη στην εταιρία πρέπει να σεμιναριάζεσαι που και που οπότε ο Νοέμβρης είναι φουλ.
Παρόλαυτα κανονίζω να ανέβω και στα πάτρια εδάφη για weekend χαλάρωσης και φαγητό μανούλας....αχ!!!
Κάπου εδώ τελειώνουν τα νέα μου και δεν μου έρχεται στο μυαλό κάτι γαργαλιστικό να σας αναφέρω, ελπίζω απο βδομάδα αν δεν έχω βαρέσει μπιέλες να επανέλθω με θέμα.

Υ.Γ.
Ρε Μένιο ζείς ή σε σκότωσα με τη μαγειρική μου?

8 σχόλια:

η Λίτσα είπε...

αγχώθηκα μονο που το διαβασα...
καλη βδομαδα!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ας πρόσεχε ο Μένιος!
Εγώ πάντως τη γλύτωσα! χεχε
(χθες 2-1... πάλι καλά να λέτε!)

insomnia#3 είπε...

Δεν υπάρχει περίπτωση να μπω σε blog γυναίκας με όμορφη φωτογραφιά και να μην συνατήσω comment του ασκαρολιγούρη !!!
΄:-))

( Sorry για το άσχετο δικό μου σχόλιο , μιά και για πρώτη φόρά κι εγώ στα μέρη σου βρέθηκα...)

Καλημέρα .-

Zooman είπε...

Όλα καλά??
Να κοιτάξεις να ανέβεις στα βόρεια και να περάσεις καλά και να δείς δικά σου ζεστά χαμόγελα!
Να μας φέρεις κανα τσουρεκάκι (με σοκολάτα...) με το καλό οταν γυρίσεις!!

Μαράκι είπε...

Ελα βρε Λολα που αγχώθηκες μια ιδέα είναι!!

Ασκαρ ασχολίαστο!!

insomnia this is my ex husband you are talking about!!!xexexe!!!

zooman άνοιξε Τερκενλής επι της παλαιολόγου (κάτω απο τη γέφυρα της κηφισίας γ΄ινεται καποδιστρίου σε έστειλα με τις γνώσεις μου απο δρόμους ε?) σχεδόν δίπλα στη ταβέρνα το κουκλάκι (αποκλείετε να μην το ξέρεις) οπότε τα τσουρέκια τα εχω πολύ ευκολα κι εδώ !!!

insomnia#3 είπε...

wow !!!
"insomnia this is my ex husband you are talking about!!!"

Το θέμα είναι ακόμα και μαλακιούλα να κάνεις ... να μπορείς μέχρι τέλους, αν παραστεί αναγκή, να την υποστηρίξείς !!!

so ... θα επιμένω μέχρι τέλους ...lol

ASKAR ...πουφφφφφφφφ ...

Αλλά βέβαια περι ορέξεως ....

Ωστόσο μετά λύπης διαπιστώνω ότι πάρα τις άοκνες προσπάθειες μου , κανένας σκυλομπλογκόκαυγάς δεν λέει να ξεκινήσει ...
How boring ... real pathetic ...

Μαράκι είπε...

Ρε insomnia πλακωνόμαστε καθημερινά με όλους εκει έξω ας επικρατει και λίγη ηρεμία εδω μέσα

Sigmataf είπε...

καλώς σε εντοπίζω...