Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2007

Το στομαχάκι μουουουυυυ......


Κάθομαι στον καναπέ μου τυλιγμένη με την κουβερτούλα μου, το χαμομηλάκι δίπλα μου μαζί με μια μισοφαγωμένη μπανάνα και παξιμάδια! Απο χθες κάποιοι χορεύουν κλακέτες στο στομάχι μου, μιλάμε έχουν στήσει πραγματικό γλέντι με πεθάνανε!
Ξύπνησα χθες με πόνους , το πείσμα μου δεν με κράτησε στο κρεββάτι και πήγα στη δουλειά....σε μια ώρα είχα φύγει...Απο την ξάπλα με πόνεσε και η μέση, αλλά απο το πόνο μόνο να διπλώνομαι στα δύο μπορούσα...
Απο φαγητό δεν το συζητώ με το ζόρι με τάιζε στις τρεις το χάραμα ο καλός μου μπάς και ηρεμησω λίγο απο τον πόνο και μπορέσω να κοιμηθώ!Σήμερα είμαι κάπως καλύτερα, δεν ξαπλώνω (παραμένω διπλωμένη στα δύο βέβαια) έχω κάτι κολικούς ανά εικοσάλεπτο και ένα μόνιμο πόνο στους μυς απο το συνεχές σφίξιμο...
Το απόγευμα θα πάω και στο γιατρό και ίδωμεν....κάτι τέτοιες ώρες πολύ μου λείπει η μαμά μου...

18 σχόλια:

mpoumpoula είπε...

Περαστικά και σε σένα κοριτσάκι!!!!Ξέρω απο αυτούς τους πόνους αφού κληρον΄μησα ένα στομάχι μούρλια απο το μπαμπά μου!
μουτσ

Memphis Ex Noel είπε...

Μετά την αποχώρησή μου απο την Αθήνα (στην 3η και φαρμακερή απ'οτι φαίνεται φετινή προσωπική επίσκεψη της πρωτεύουσας)ήρθαν τα πάνω κάτω σε όσους άφησα εκει κάτω.

Φευγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμια ένα πράμα. Και όχι θα το πώ δέχτηκα και απειλητικά μηνύματα του στυλ "Τσακίσου κι έλα κάτω τώρα, σε χρειαζόμαστε" απο στενό φιλικό πρόσωπο (όχι δεν ήταν κοπέλα για να σας φύγουν οι απορίες ήταν αδερφός κοπέλας χοχοχο)...

Το αποκορύφωμα βεβαια ήσουν εσυ... κι απότι μαθαίνω θα αργήσεις να ανέβεις στα πάτρια εδάφη λόγο προσπάθειας συγχρονισμού εορτής με συγκενικού προσώπου (τυχερούλι το μικρό).

Τέσπα(που λέμε κι εμείς εδώ πάνω)... περαστικούλια σου και κοιταξε να τσακιστείς να έρθεις πανω όπως κι αν είσαι...

fresco είπε...

μα τι γίνεται...και εσύ και η mpoumpoula ατυχίες;!!! κάποιος σας μάτιασε ρε κορίτσια!!!

περαστικάααα και σε σένα...!!!

:-)

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Έλα βρε παιδί μου κι εσύ...
Τι παραπάνω θα έκανε η μαμά σου απ' τον καλό σου;
Πάντως... περαστικούλια σου ... και να μας ενημερώσεις για το τι σου είπε ο γιατρός!

Μαράκι είπε...

Ιογενής γαστρεντεριτιδα που αν συνεχιστει για κανα 2 μέρες ακόμα θα ακολουθήσουν εξετάσεις λόγω φόβου σκωληκοειδήτη....ευελπιστώ να γίνω καλά μέχρι αύριο σύμφωνα με την αναρωτική που μου γραψε η γλυκύτατη γιατρός.

mpoumpoula περαστικά και σε σένα να πώ οτι σε ζηλέυω ο πόνος στη κοιλιακή χώρα είναι χάλιαααααα......

Βρε αδερφάκι εγώ ικανοποιώ την επιθυμία της μικρής μας αδερφής εσύ δεν έχεις κανενός συγγενή της επιθυμία να ικανοποιήσεις για να κάνεις 500 χλμ κάθε σκ!!
Ερχομαι σε 10 μέρες υπομονή!!

fresco έτσι είναι τις όμορφες και ταλαντούχες τις ματιάζουν...επίτιδες έγινε για να μην προλάβω το deadline και μου αρνήθηκαν να πάρω δουλειά για το σπίτι (μα τι μαζόχα που είμαι με τέτοια χάλια ηθελα να δουλέψω!!)

Ασκαρ μου δεν θα έκανε τίποτα παραπάνω αλίμονο εκανε τόσα που αισθανόμουν άσχημα!!
Απλα μάνα είναι μόνο μία απο τον πόνο ήθελα να κλαίω και κρατιόμουν.

Memphis Ex Noel είπε...

Σα δε ντρεπεσαι λιγο λεω γω. Έκανα 500χμ για να σου φτιάξω το laptop και να σου βάλω και τα sims και να σε δω πανάθεμα σε και συ μου λες οτι δεν εχω κανενα συγγενή για να κανω το δρομολογιο; Αυτό ειναι το ευχαριστό!!!

Και δεν το κάνω συνέχεια... έτυχε απλά να περάσει ένας μόνο μήνας απο την τελευταία φορά.

Εσύ που τα έκανες τα ταξίδια πριν απο εμένα συνέχεια; Δε σε πιάνει;

Εγω φταίω δε φταίει κανας άλλος. Αν σου ξανάρθω Αθηνα...

Μαράκι είπε...

Καλά ρε κοροιδευόμαστε και μεταξύ μας τώρα?
Είπα οτι δεν είναι επιθυμία συγγενή να ξανακατέβεις τόσο σύντομα δεδομένου οτι ο μόνος συγγενης που εχεις εδώ θα ανέβει εντος ολίγου....και μην συγκρίνεις ανόμοια πράγματα (χοχοχοχοχαχαχαχαχοχοχοχο)

Με απειλείς με το τελευταίο?

Memphis Ex Noel είπε...

Δε σε απειλω. Σε προειδοποιώ.

Και δεν είπα να τσακιστείς να έρθεις γιατί αλλιώς θα έρθω εγώ. Είπα να τσακιστείς να έρθεις.-

Απλά ανέφερα ότι κάποιοι άλλοι είπαν να τσακιστώ να κατέβω κάτω σαν ένα μικρό σχόλιο ότι... κανείς δεν μπορεί χωρίς εμένα (ψωνάρα). (Μάλλον σε έχει επιρεάσει η αρρώστεια ελαφρά και στον εγκέφαλο και δεν δινεις προσοχή σε αυτά που σου γράφω.)

Αλλα επειδή είμαι μεγάλη ψωνάρα η αυτού μεγαλειώτης μου δεν με αφήνει να κατέβω. Θα τσακιστούν αυτοί...

Αλίμονο αν κατεβαίνω συνέχεια κάτω. Είπαμε είναι φτηνό το φοιτητικό εισιτήριο αλλα άλλη δουλειά δεν είχα...

Και μη λεμε κι ότι θέλουμε. Εννοείτε ότι είναι ανόμοια πράματα. Εγώ πάντα κατέβαινα για παραπάνο λόγους απότι εσύ. Την επόμενη φορά που θα κατέβω έτσι όπως πάει μπορεί να βγάλω και κέρδος με τις υπηρεσίες που προσφέρω...

(Ποιος είπε ότι χάλασε το PC του η θέλει βοήθεια... εδω...ευχαριστώ παρακαλώ... τίποτα 50 ευρώ)

Unknown είπε...

πόσο μ'αρέσουν οι αδελφικές μάχες, περαστικά σου, έκανες τελικά ξεμάτιασμα;;;;; αυτές τις δύσκολες ημέρες του κρεβατιού σε όλους μας λείπει η μάνα

fevis είπε...

Ελπίζω να είσαι περδίκι πια... Μήπως έφταιξε που ήταν Τρίτη και 13...

Μαράκι είπε...

Αδερφάκι ασχολίαστο θα τα πούμε απο κοντά...

street spirit δεν έκανα ξεμάτιασμα δεν έχω κανέναν να ξεματιάζει λες να ξανακυλήσω?αχ τη μανούλα μου εχω να τη δώ και 2 μήνες, λές γι αυτό να αρρώστησα?

Μια χαρά είμαι ή έτσι θέλω να πιστεύω fevis μου γιατι η δύναμη της αυθυποβολής είναι θαυματουργή.
Απο Δευτέρα αρρωστησα οπότε δεν πιάνει...

3 parties a day είπε...

Καιρό είχα να σε δω, και σε βρήκα άρρωστη...
Περαστικά σου!

purple είπε...

περαστικα μαρακι μου :-)

candy's τετραδιάκι είπε...

Mαρακι τι γινεται?Εισαι καθολου καλυτερα?

Μαράκι είπε...

Παιδάκια είμαι καλά απλά προσέχω λίγο τη διατροφή μου και φαντάζομαι αύριο που θα πάρω και τα αποτελέσματα των εξετάσεων όλα θα είναι οκ!!

Aggelos Spyrou είπε...

Περαστικά,
ανθρώπινες οι ιωσούλες,
αλλά αν έχεις τον καλό σου
τις περνάς ευκολότερα!

Καλησπέρα!

patsiouri είπε...

Oλα εντάξει τώρα Μαράκι????
Αυτές οι κοιλιές..άουτς!

miamiam! είπε...

Περαστικά!
τι όμορφο blog!
θα χαρώ να περάσεις κιαπτο δικό μου ,για καφεδάκι!