Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2007

Τα δικά μου Χριστούγεννα!!


Καλά Χριστούγεννα γεμάτα υγεία γεμάτα αγάπη και φωτισμένα πρόσωπα!!

Φεύγω αύριο τρέχοντας απο τη δουλειά για να βρεθώ στην πόλη μου, να τη δώ στολισμένη, να γεμίσω τα πνευμόνια μου απο τον αέρα της, τις μυρωδίες της, τις λιχουδιές της (και της μαμάς κυρίως).
Φεύγω τρέχοντας να δώ την οικογένεια μου, να δώσω στην πριγκιπέσσα μου τα δώρα της, να δώ πως μεγάλωσε ο πνευματικός μου γιός, να ξαναβρεθώ με τους φίλους μου, να ξαναδώ την Τοτού μου που μου έλειψε 4 μήνες τώρα που είναι Ολλανδία, να περπατήσω στους γνώριμους δρόμους....όχι μόνη όμως....ο καλός μου θα είναι μαζί μου, να μου κρατάει το χέρι και να μοιράζεται τη χαρά μου.
Μεγάλο τσίρκο θα γίνει η Θεσσαλονίκη αυτά τα Χριστούγεννα....

Ανυπομονώ!!!!!!

9 σχόλια:

mpoumpoula είπε...

καλως να μας έρθεις!!!!
φιλια
καλες γιορτες

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ότι θα κάνουμε εξαγωγές τσίρκων στη Σαλονίκη... δεν το περίμενα ποτέ!
Καλά Χριστούγεννα βρε και πάντα με υγεία και ευτυχία!

YO!Reeka's είπε...

ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

ο δείμος του πολίτη είπε...

Πάρε καλέ κανένα τηλέφωνο, στείλε κανένα e-mail. Ανεβαίνεις κι ούτε ένα μήνυμα... Καλά να περάσεις, γλυκιά μου.

Zooman είπε...

Χρονια πολλα και καλά!
Να περάσεις οπως επιθυμήσεις και να μας γυρίσεις 'ΚΑΤΩ' ανανεωμένη, χαρουμενη και με πολλά νέα απο την πιο παρεϊστικη πόλη της χώρας!!!

purple είπε...

καλη χρονια Μαρακι!!!

mpoumpoula είπε...

Καλή Χρονιά!!!!!!!

patsiouri είπε...

Γυρίιιιισατεεεεε??? Καλή χρονιά!

KitsosMitsos είπε...

Τις ευχές μου για το νέο έτος. Καλή χρονιά να έχουμε.
Την καλησπέρα μου.