Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Have a happy new year!!!

Καλή Χρονιά παιδιά!!!!

Τα Χριστούγεννα περάσαν σαν νερό και ήταν απο τα καλύτερα μου.
Καλά η μαμά έδωσε ρέστα στη μαγειρική και στη ζαχαροπλαστική, φύγαμε 10 κιλά βαρύτεροι και τώρα προσπαθούμε να επανέλθουμε αλλά με τόσα που μας φορτώσανε, Θεσσαλονικείς και Αθηναίοι γονείς, το σπίτι είναι γεμάτο γλυκά και ταίζω με το ζόρι όποιον έρχεται στο σπίτι μπας και τελειώσουνε!!!
Τη χάρηκα τη πόλη μου, το σπίτι μου και τους φίλους μου τη ζεστασιά των δικών μου αλλά οι καλές μέρες κρατάνε λίγο.
Πήραμε το δρόμο της επιστροφής και χρειάστηκε πολύ προσπάθεια για να μην με πάρουν τα ζουμιά.
Και φτάσαμε Αθήνα, και άρχισαν τα 12ωρα στη δουλειά + Σάββατο +Παραμονή Πρωτοχρονιάς με το άγχος να χτυπάει κόκκινο και η πίεση να ανεβαίνει επικίνδυνα (και είμαι και υποτασική) και ο σεκιουριτάς της εταιρίας να περιμένει μές τα νεύρα πότε θα αποφασίσω να φύγω κάνοντας σχόλια του τύπου είναι γιορτές σπίτι δεν έχεις?....ναι ρε μεγάλε έχω αλλά έχω και deadline και κανένας δεν φιλοτιμείτε να δώσει μια χείρα βοηθείας σε αυτή τη κολοεταιρεία!!!!!
Οπότε την παραμονή μετά το φαγητό και την αλλαγή του χρόνου με την παρέα η ηλίθια εργασιομανής ή απλά φιλότιμο κορόιδο δεν άντεξε και την έκανε νωρίς για ύπνο, στις 4 ήταν στο κρεββάτι και όλη τη πρωτοχρονιά την πέρασε χουχουλιάζοντας απο κρεββάτι σε καναπέ και απο καναπέ σε κρεββάτι...και αν ότι κάνεις την πρώτη μέρα του χρόνου το κάνεις όλη τη χρονιά ναι πολύ θα γούσταρα να χουχουλιάζω με τον καλό μου όλο το χρόνο αλλά δηστυχώς αν εξαιρέσεις τη πρώτη μέρα όλες οι υπόλοιπες με βρίσκουν απέναντι σε ένα pc που ώρες ώρες θέλω να σπάσω και με συναδέλφους που δε συμπαθώ και πολύ τελευταία και λυπάμαι που το λέω, γιατί δεν με τιμά καθόλου, αλλά πολύ θα το χαρώ όταν θα γ@...νται στη δουλειά και εγώ θα σιγοτραγουδάω αδιάφορα.
Εκτός αυτού με κλέψανε και στην κοπή πίτας του τμήματος και ενώ το φλουρί ήταν στο δικό μου κομμάτι επειδή ξεκόλησε και έπεσε με το που τράβηξαν το προηγούμενο το δώσαν σε άλλη. Αλλα βέβαια εγώ είμαι η καινούρια η άλλη 2 βδομάδες γκρίνιαζε "20 χρόνια σε αυτή την εταιρία ποτέ δεν έτυχε σε μένα" μάλλον για να το βουλώσει της το δώσανε.
Εχε χάρη που ήταν μόνο 100 ευρώ ευελπιστώ στη κοπή όλου του ομίλου να κερδίσω το ταξίδι ή το τετραπλάσιο ποσό....
Αυτά τα τρομερά νέα!!!!

Υ.Γ.
Κωστή χαίρομαι να γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους στην πόλη μου σας περιμένουμε να μας επισκεφτείτε!!!

5 σχόλια:

patsiouri είπε...

Κουράγιο στη δουλειά μικρό μου, κουράγιο!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Кроткая είπε...

καλή χρονιά δεσποινίς!

ώστε θα βρεθείτε στα μέρη μας?

:)

ο δείμος του πολίτη είπε...

Καλή σου Χρονιά, Χαρά, Έρωτες κι ευτυχία γεμάτη.

Unknown είπε...

καλυτερότερη χρονιά, ελπίζω το χουχούλιασμα να έρθει σύντομα ή έστω το ταξίδι που τόσο θέλεις ;)

diva είπε...

Καλή χρονιά - έστω και καθυστερημένα:-)
Καλώς σε βρήκα