Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

To be a blogger or not to be....

Απο τότε που κατέβηκα στην κάτω πόλη ξέχασα να είμαι blogger. Δεν το έκανα επίτιδες απλά με τόσες αλλαγές και υποχρεώσεις το παραμέλησα, μετά ήρθε και το μεταπτυχιακό και έδωσε τη χαριστική βολή. Που να βρείς χρόνο να γράψεις στο ημερολόγιο όταν προσπαθείς μέσα σε ένα 24ωρο να χωρέσεις δουλειά, σπίτι, διάβασμα,ύπνος, προσωπική ζωή....Κάποια θα μείνουν στην απέξω αναγκαστικά!!!
Αλλά δεν μετανίωνω γι αυτά που άφησα στην αναμονή. Ο πατέρας μου όταν ήμουν μικρή με κορόιδευε οτι δεν μπορούσα να δεσμευτώ σε οτι ξεκινούσα στη ζωή μου. Κάπως έτσι ξεκίνησα με πάθος (που ξεφούσκωσε σχετικά γρήγορα) την ενόργανη, το μπάσκετ, το βόλεϊ, τη ζωγραφική, τα μαθήματα δημοσιογραφίας και ραδιοφώνου κ.α. Τελικά με τα χρόνια απέδειξα τόσο στον ίδιο όσο και στον εαυτό μου οτι αν αγαπήσω κάτι τελικά δεσμεύομαι. Κάπως έτσι τελείωσα τις σπουδές μου και δεν πήρα απλά ένα χαρτί για τον τοίχο, ξεκίνησα το μεταπτυχιακό και παρόλο που υπήρξαν στιγμές που ήθελα να πετάξω τα βιβλία απο το παράθυρο και να πάω στην πιο κοντινή παραλία (εκείνα τα ζεστά Σαββατοκύριακα του Ιούνη) τελικά εχω φτάσει λίγο πριν το τέλος.
Κατέβηκα στην κάτω πόλη για να είμαι μαζί με τη μαϊμουδόφατσα ( περιμένοντας απο τα χειρότερα μέχρι τα καλύτερα) και τελικά αποφασίσαμε να προχωρίσουμε μαζί στη ζωή πράγμα που όσο περνάει ο καιρός διαπιστώνω ότι σαν σκέψη ήταν τρομακτικό αλλά στην πραγματικότητα δεν έφερε καμία αλλαγή στη ζωή μας. Η πραγματική αλλαγή θα έρθει σε λίγους μήνες και έχω πραγματικά ανάγκη τις στιγμές που θα φρικάρω είτε απο φόβο είτε απο προσμονή να ξεδίνω στο blogaki μου, ακριβώς όπως έκανα και παλιά.
Τελικά δεσμεύτηκα και με το παραπάνω ;-)))

3 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Τον κουκούλωσες τελικά;

Memphis Ex Noel είπε...

Αδερφούλα περιμένω να έρθεις Σαλόνικα μαζί με την μαιμουδόφατσά σου. Ήλπιζα να κατέβω εγώ αλλά τελικά θα μου έρθεις εσύ!

Θα το κάνουμε αγνώριστο το blog σου.

Δεν είναι ανάγκη να γράφεις συνέχεια...όλο και κάτι θα βρίσκεις στην πορεία και θα βάζεις. Όποτε σου έρχεται η έμπνευση το γράφεις κάπου εκείνη την στιγμή πρόχειρά και το επεξεργάζεσαι μετά!

Άντε σε περιμένω...

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Ρε σεις... αδελφάκια είστε;