Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2007

Τα μάζεψα τα πράγματα....


Δεν ξερω τι είναι πιο δύσκολο να είσαι αυτός που ξεπροβοδίζει ή αυτος που ξεπροβοδίζουν?
Οταν αποχαιρετούσα πριν μερικές βδομάδες μια απο τις κολλητές μου καθώς εφευγε για Ολλανδία κρατήθηκα δεν συγκινήθηκα , ένας χρόνος είναι θα περάσει σκέφτηκα, θα της αρέσει, θα διασκεδάσει πρέπει να χαίρομαι γι αυτήν οχι να λυπάμαι που τη χάνω.
Οταν αποχαιρετούσαν εμένα πάλι κρατήθηκα, οταν έκλαιγε η Νατασσούλα σαν να με έβλεπε για τελευταία φορά γελούσα και την πείραζα.
Οταν έφτασα στην Αθήνα σκέφτηκα αυτό είναι κοίτα να το συνηθίζεις.
Δεν θα γίνω ποτέ Αθηναία και ας με πειράζουν οι φίλοι μου τώρα που ανέβηκα ξανα Θεσσαλονίκη, δεν νομίζω οτι θα με συνεπάρει η πόλη ούτε βέβαια οτι θα τη μισήσω.
Τις τελευταίες 2 βδομάδες γυρνάω με το χάρτη αγκαλιά, βλέπω κόσμο στις καφετέριες του Κολωνακίου να ριλαξάρουν ακριβώς όπως στη Θεσσαλονίκη, κόσμο να τρέχει με κατεβασμένα τα μούτρα ή χωμένα σε εφημερίδες ακριβώς όπως και στη πόλη μου, κυκλοφοριακό χάος, μποτιλιάρισμα όλα ίδια και απαράλλαχτα, ειδικά τώρα με τις εργασίες για το μετρό και την υποθαλλάσια στη Θεσσαλονίκη φριχτά όμοια και απαράλλαχτα.Λάτρεψα το μετρό, το τράμ το γεγονός οτι μπορώ να υπολογίσω ακριβώς σε πόση ώρα θα είμαι εκει που θέλω αν μετακινούμαι με αυτά τα μέσα.Πήρα το αυτοκίνητο και έκανα βόλτες στις γύρω γειτονίες, είδα το Χαλάνδρι το πάνω το κάτω το νέο, τη Φιλοθέη, βρέθηκα χωμένη στην κίνηση και σαν ανυπόμονη που είμαι ξέχασα που βρίσκομαι και πήγα να κόψω δρόμο απο τα στενά και φυσικά χάθηκα.....αλλά παντού υπάρχουν εξυπηρετικοί άνθρωποι και ευτυχώς το δρόμο για το σπίτι πάντα τον έβρισκα στο τέλος.
Εκανα βόλτες στις βιτρίνες, στην Ερμού, στη Μητροπόλεως και προς στιγμήν νόμισα πως είμαι Θεσσαλονίκη.
Αλλά δεν είμαι στη Θεσσαλονίκη και δεν βολτάρω στους ίδιους δρόμους ακόμα και αν οι ονομασίες είναι ίδιες, οι φίλοι μου είναι 500 χιλιόμετρα μακρυά και μου λείπουν και δεν πίνω τον καφέ μου με την Νατάσσα, ούτε πηγαίνω για ποτάκι με την Τοτού ή για ψώνια με την Χριστίνα και η κουμπάρα μου δεν με βάζει να δοκιμάζω τα μαγειρικά της πειράματα για να της λέω τι να διορθώσει.
Η Χριστίνα παίρνει τηλέφωνο και κάνει παράπονα, η Νατάσσα κλαψουρίζει, η Τοτού γκρινιάζει που δεν έχω βάλει ακόμα internet camera και μικρόφωνο και η αδερφή μου παίρνει καθε μέρα κανει σβούρες μέσα στο δωμάτιο όσο μου μιλάει και μου λέει πως περνάει χωρις εμένα.
Κι εγώ είμαι σε νέο περιβάλλον μόνη μου, χωρίς τους δικούς μου ανθρώπους, χωρίς τους φίλους μου....και πρέπει να προσαρμοστώ όσο γίνεται καλύτερα σ' αυτό, αλλά βέβαια είναι ακόμα αρχή.
Παλιοτόμαρο κοίτα να με αγαπάς και να με προσέχεις ε?

12 σχόλια:

Memphis Ex Noel είπε...

Πάντως εγώ τώρα που θα ξαναφύγεις κάτω μάλλον θα γελάω. Καλυτερη δικαιολογία για να κατεβαίνω Αθήνα πως θα βρίσκω. Πάντως περίπου το θέμα αυτό είχα την τύχη να το συζητήσω και με μιά φίλη που είναι τώρα Κύπρο και έχει μεγαλώσει και Σπουδάσει Θεσσαλονίκη και ήρθε τώρα ξανα για τις εκλογές (και είναι κοντα στην ηλικια σου και μακρια απο την δικια μου - πηγαιναμε και στο ιδιο δημοτικο χιχιχι). Μου έλεγε γι΄αυτό το αχ που της δημιουργεί η παραλία της Θεσσαλονίκης. Εμένα αυτό το Αχ μου ήρθε μόνο όταν απολύθηκα... αλλα συνεχίζει να μου βγαίνει και καταλαβαίνω πόσο δεμένος είμαι με αυτή την πόλη. Αλλά αυτή πάλι δεν ξερει αν είναι κατι καλό η κακό...σίγουρα όμως είναι κάτι που προερχεται απο νοσταλγία. Και σιγουρα θέλει να ξαναρθει Θεσσαλονικη να μείνει αλλα καπου στο τέλος όχι τώρα (δυστηχώς για μας)

Shades είπε...

Νέο σπίτι νέο ξεκίνημα μια χαρά όλα.
Για τις φίλες σου μην ανησυχείς θα στείλω το Μένιο να τους κάνει παρέα.. χάθηκες στην Αθήνα?? χαχα εγώ χάνομαι ακόμα κι ας έχουν περάσει 39 χρόνια ακόμα χάρτι κουβαλάω.
Τσίρκο παιδί μου η Αθήνα μεγάλο τσίρκο.
Να προσέχεις...

An-Lu είπε...

Καλή αρχή γλυκιά μου!

fevis είπε...

Καλωσήρθες βρε.. Μόλις ταχτοποιηθείς και έχεις κέφι, κερνάω καφέ...

candy's τετραδιάκι είπε...

Καλως μας ηρθες Μαρακι :)

Zooman είπε...

Καλως την μαζι με τους "χαμουτζήδες" :)
Ολα καλά!
Εγώ τον πίνω γλυκό με γάλα (οχι φρέσκο!) παρακαλώ!!

Zooman είπε...

Α, και που εισαι? οποτε θελήσεις να ρωτήσεις οτιδήποτε για την ...Αθήνα ΜΑΣ μην διστάσεις!!!

patsiouri είπε...

Τσίρκο παιδί μου η Αθήνα μεγάλο τσίρκο...δέν έχω να προσθέσω τίποτ'άλλο, με κάλυψε ο φίλτατος shades!!

Καλή αρχή μικρό μου κι εμείς θα τα πούμε, όλα με την ησυχία σου...

Μαράκι είπε...

Χα!!!Αδερφάκι βρήκα γαμάτο χαλάκι για την εξώπορτα "friends are welcome, family after appointment" ...

shades προσέχω προσέχω φοβάμαι είστε πολύ εκδηλωτικοί κάτω φιλάκια απο τα αμάξια και στη λαϊκή μου κάναν δώρο και ανθοδέσμη με τριαντάφυλλα τι να πώ πολύ χαϊβάνια οι συμπατριώτες μου...

An lu ευχαριστώ πολύ ελπίζω εκτος απο καλή αρχή να έχω και καλή συνέχεια.

fevis ευχαριστώ πολύ, όποτε θες, ελπίζω μέχρι τέλους μήνα να έχω μπει σε μια σειρά.

Κάντυ φιλενάδα άντε να μαζευόμαστε λένε θα είναι βαρύς ο χειμώνας φέτος...

Zooman να την χαίρεστε την Αθήνα ΣΑΣ εννοείτε οτι περιμένω να μου λύνετε τις απορίες μου σε αυτό το χάος!!

patsiouri μου κακές παρέες έχεις να το προσέξεις (βλ. shades) χαχαχα!!
Ασε επάνω το τσίρκο έρχεται μια φορά το τρίμηνο κάτω είναι επι μονίμου βάσεως...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Άντε με το καλό να εγκλιματιστείς. Πάντα θα είσαι Σαλονικιά, μην το ξεχνάς αυτό.

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Άλλη δουλειά δεν είχε να κάνει το παλιοτόμαρο....

Παιδίσκη ερωμένη είπε...

Καλή αρχή μάθια μου!!